> Uncategorized > Eenvoudig uren bijhouden van personeel

Eenvoudig uren bijhouden van personeel

Posted on 21/04/2014 | Reacties uitgeschakeld voor Eenvoudig uren bijhouden van personeel

urenregistratie voor ondernemersIn uw organisatie werken wellicht enkele tientallen mensen. Het is dan ook niet zo verwonderlijk dat het een hele opgave is om alle gewerkte uren bij te houden. Het kan voor problemen zorgen binnen uw bedrijf. Want als uw personeel niet uitbetaald krijgt naar het aantal gewerkte uren, dan wordt de werksfeer daar niet gemakkelijker op. In sommige organisaties wordt gewerkt met een prikklok. Een vrij oud concept waarbij een werknemer “inklokt” op het moment dat hij of zei binnen is. En weer uit klokt als ze weer vertrekken. Deze kaarten worden vervolgens handmatig ingevoerd, en zo wordt het salaris uitbetaald.

Achterhaald, het kan eenvoudiger

Natuurlijk is het een prima oplossing om mensen in te laten klokken. Want zo weet u exact hoe lang er is gewerkt. Maar in deze digitale tijd is het natuurlijk geen doen meer om alles handmatig in te vullen. Gelukkig zijn er ook digitale oplossingen beschikbaar. Voor u veranderd er eigenlijk weinig, net zoals voor de werknemers. Ze blijven gewoon in klokken, dit gaat dan nu met een pasje. En het apparaat waarop wordt in geklokt is digitaal. Dit is direct gekoppeld aan de software van uw urenregistratie, en zo kan alles direct in de computer wordt ingevoerd. Dit scheelt tijd, en dus ook kosten. Daarnaast is het voor u als ondernemer handig om te zien wanneer mensen binnen zijn gekomen, dit is namelijk allemaal direct te bekijken.

 

Comments are closed .